Eredményes hirdetés feladása

Az alábbi (folyamatosan bővülő) oldalon szeretnénk a hatékony apróhirdetésről megosztani néhány tanácsot.

Az okos ember mások hibájából tanul. Hadd soroljunk fel néhány fontos dolgot, amit hirdetőink rendszeresen elmulasztanak.

1. Töltsön fel képet! A képes hirdetés hatékonysága többszöröse a kép nélkülieknél. Szintén fontos, hogy a kép ne egy logó, hanem a hirdetés tárgyával kapcsolatos legyen.

2. Szépen szerkesztet hirdetés szöveget írjon! A rosszul tagolt, írásjelekkel teli (!!!!!!!!) (vagy éppen nélküli) hirdetéseket sokkal nehezebb olvasni.
Lássuk a példát: "bontást,vakolást,burkolást,festést,nyílászáró cserét vállalunk" helyett "Vállaljuk: bontás, vakolás, burkolás, festés, nyílászáró csere"

3. Válasszon lényegretörő, kulcsszavakat tartalmazó hirdetés tárgyat! Ez nagyon fontos! Így a látogatók egy pillantásból tudni fogják, hogy az Ön hirdetése érdekes-e számukra.
Egy hosszú, semmitmondó címen csak átlépnek az olvasók.

Nézzünk egy példát: "NINCS KÖZÖS KÖLTSÉG! bútorozott garzon!" helyett "Garzon kiadó, Pesterzsébet, alacsony rezsi, bútorral"

Amelett, hogy a hirdetés legjelemzőbb kulcsszavai vonzák a figyelmet, nagy szerepe van a látogatottsága szempontból is. A jól eltalált című, azaz kulcsszavú hirdetések bizonyítottan többször és jobb, magasabb helyen szerepelnek a Google-ban! Tehát többet találnak rá, többen olvassák el! Nagyobb eséllyel lesz eredményes a hirdetése!

4. Tesztelés! Készítsen több variációt a hirdetés címéből és szövegéből, úgy, hogy azok kellőképpen különbözzenek. Minden variációban a szolgáltatása vagy terméke más-más előnyös tulajdonságát emelje ki.
A különböző hirdetés változatokban használjon mindig más e-mail címet, így tesztelni tudja majd, hogy mely verzió az, amelyen keresztül több érdeklődő érkezik.

5. A CSUPA NAGYBETŰVEL ÍRT SZÖVEG NEHEZEN OLVASHATÓ. Ugye? Felesleges a hirdetés tárgyát csupa nagybetűvel írni, a teljes hirdetés szövegéről nem is beszélve. Többet árt, mint segít.

6. Tegyen szóközt a hirdetések címében szereplő írásjelek után! Ez nem SMS (csak 160 karakter), itt van hely a szóköznek! Aki szóköz nélkül ír meg egy hirdetés szöveget, azzal sokkal kisebb arányban lépnek kapcsolatba azok, akik adnak arra, hogy olvasható (igényes) legyen az gépelt szövegük.

7. És a legfontosabb! Egy hatékony hirdetés három részből áll: 1. Megfelelő cím. 2. Megfelelő rövid ismertető szöveg. 3. Egy részletes, hosszú, de felesleges, oda nem illő információkat nem tartalmazó alapos ismertető. Ebben gyakorlatilag szerepelnek, megismétlődnek a 2. pontban röviden leírt információk, csak sokkal részletesebb, alaposabban ki van fejtve a lényeg. Például ide lehet leírni, hogy mi található a kiadó lakás közelében és hogy milyen a közlekedése, vagy éppen hogy mikor volt a ház felújítva és hogy milyen bútorok találhatóak a lakásban. Bizonyított tény, hogy a 3. pont elhagyása jelentősen csökkenti az érdeklődők számát! Mindig készítsen részletes leírást is!

Eredményes hirdetést kívánunk!

Kereső

Használja a keresőt még hatékonyabban! Ha szeretne még pontosabb találatokat kapni, kérjük, olvassa el ismertetőnket a hatékony hirdetés keresés-ről!

|   Hogyan működik?   |   Felhasználási feltételek   |   Adatvédelmi nyilatkozat   |   Médiaajánlat   |   Rólunk   |   Kapcsolat / Ügyfélszolgálat